Pages

Monday 11 February 2013

Kita dan Carutan

ASSALAMUALAIKUM

alkesah tersebut la kesah(nama sebenar) yang tak perlu di kesah kesahihan nya kerana berkesah nya cerita ini tidak kesah dengan sesiapa yang kesah kejap apa aku merepek ni.
yg penting kesah ni cuma untuk pengajaran. bukan aku eh!
sape tuduh aku, aku kunyah jadi chewing gum! aawwwwrrr


*plakplakplak(bunyi bedak ditempek)
*plukplukpluk(buku di isi dzlam bag)
*krekkrekkrek (pintu bilik di kunci)

okeyh, done. ke kelas we go!

ooppppssss!

sarung kasut*

(doa kluar rumah di baca)
hati berbisik
'sahaja aku tawakal pada Allah dengan hari yg bzkal dihadapi.semoga dzlam perhitungannya setiap kebaikan. semoga dipandu jalan hidup hari ni'


keluar bangunan.

'demmit lecak'

kaki menghala ketepi tepi jalan

tiba2.

vroooom vrooom vroooooooooooommm
shreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek
PLUSSHHHHHH


"BABI WOIIII!! BAJU AKU HABIS LA SIAL KENA LUMPUR!"

*pemandu cuma mengangkat tangan
menggeleng marah
berjalan lagi.

sampai di jalan besar.
ah. lmbatnya trafic..
haa! kosong. lari!!!!!!!!


"ANJING punya lori bukan nak slow masa aku lintas tadi!"


sampai di university.
argh kelas tingkat 6 pula.

*tekan button lif
lambat

*tekan lagi
xterbuka lagi
jam di lihat. 
"PUKIMAK dah 8:35pagi!"

*tekantekantekan seratusjutaenamratusribuempatratusdoploh kali .
 exagerate di situ.
tetap tidak terbuka pintu lif

"TAHI la nak kena naik tangga!"
*lari pecut naik tangga


sesampai di kelas. lecturer sedg mengjar.

member :(berbisik) apsal lambat betina? 

kesah : lif bangang buat hal lah gila

member : yg kau bangun lambat apsal ha sial?

kesah : aku bajet lif x rosak bodo.




titik titik titik





hurm,, ke mana perginya doa dan tawakal yg di bisik si kesah masa permulaan cerita tadi?

ish ish ish.
ok. malaas nak ulas panjang.
pikir sendiri apa pengajaran nya. 
kbai




...


"babi!"

"apsal babi di seru ni?"

"sbb arab tu panggil aku bungga-bungga"

"erk"




"babi!"

"apsal seru babi lagi?"

"sbb ada org sebar nombo aku"

"ok."


"anjing, binawe!!"

"kenapa dengan anjing??"

"kereta tu nak langgar aku"

-_-

kiut ark sayeww.. heeeessssssss



mencarut.

ada banyak jenis mencarut.
contohnya

mencarut kasar 

babi anjing pukimak celaka sial tahi binatanglu fuck

mencarut baik

khinzir doggie jilake syall yayik haiwankau 

mencarut cute

kepala you, hehek
hotak awak.. hewhewhew
ish, tandasawam lah awak ni.,,
animal la awak ni.. ggr


(jadah aku tulis benda ni,, awwrr)



persoalannya sekrang, dalam bnyak bnyak ayat carutan,,
kenapa mesti pilih haiwanhaiwan tersebut?

babi 
anjing
keldai

yang paling utama, BABI

my oh my.

kenapa babi?

sbb,, najiz mughalazah?
sbb,,, haram di makan?
sbb,,,, dia makan bangkai?
sbb, ekor dia pintal? (alamak, itu cute apa.. haha)
sbb apa???!!!




nota kaki : penulisan kali ni kurang semat sikit sbb aku malas nak susun. type je apa dlam kepala
nota lutut : sucks bukan lah mencarut. xde kaitan dgan fuck pun
nota telinga : cubaan mewarna warni kan tulisan. haha. cam budak2 je.
nota siku : malas nak tulis pengajaran sbb otak pikir bnyak benda nak kena buat. jd, bandaibandai lah fikir 
nota serius : APSAL BNYAK SNGAT NOTA NI?!





No comments: